O biblioteca vasta
de studii si rapoarte de cercetare

Aceasta sectiune releva cele mai notabile resurse privind Masurarea Performantei, care se regasesc in Biblioteca noastra de cercetare.

IndicatoriDePerformanta.ro biblioteca

Studii de cercetare

Raportul privind Imbunatatirea Performantei si KPIs 2015

Acest raport arata ultimele tendinte ce tin de utilizarea Indicatorilor Cheie de Performanta (KPIs) si practicile de imbunatatire a performantei.

Cercetarea contine informatii din patru arii cheie ale managementului performantei: Ciclul de viata al KPIs, Sistemul de Imbunatatire al Performantei, Guvernanta si Context.

Vedeti in Biblioteca

Concluzii principale

  • 68% dintre respondenti au sesizat un impact pozitiv asupra dezvoltarii afacerii lor in urma implementarii Sistemului de Management al Performantei
  • 55% dintre ei au o echipa dedicata administrarii sistemului de managementul performantei
  • 49% utilizeaza un sistem de management al performantei la nivel operational si 39% la nivel strategic
  • 23% dintre respondenti si-au aliniat complet strategia organizationala cu planurile de performanta ale angajatilor, iar 56% si-au aliniat strategia doar partial
  • 18% dintre respondenti utilizeaza in mod extensiv analitica predictiva

Carti

Seria de dictionare KPI

Dictionarul KPI reprezinta o noutate in domeniul Masurarii si Managementului Performantei, acesta oferind atat definitii privind indicatorii, cat si prezentari clare ale formulei de calcul pentru mai mult de 8.000 de KPIs.

  • Fundamentate pe cercetare
    Au fost investiti sapte ani de cercetare in aceste dictionare
  • Referinte riguroase
    Contin peste 30.000 de referinte
  • Expertiza
    Implicarea a peste 20 de cercetatori si experti in domeniu
  • Specificitate
    Informatii din 14 arii functionale si 19 industrii

Compendiumul KPI

Compendiumul KPI este o publicatie exclusiva, oferind peste 20.000 de KPIs care au fost identificate drept cele mai utilizate in practica. Este un instrument indispensabil, atat pentru indivizi, cat si pentru organizatii, facilitand identificarea si utilizarea KPI-urilor.

Vedeti in Magazin

Lista de KPIs este impartita in cateva categorii, usor de adaptat nevoilor dumneavoastra:

Organizationali
agregati ulterior in sub-categorii, bazate pe industrii si arii functionale;

Globali
continand sub-categorii precum Administratie, Calitatea Vietii, Mediu si Poluare si multe altele;

Personali
adresandu-se productivitatii personale si starii de bine, avand drept sub-categorii arii precum Economia Casnica/Caminului/Gospodariei, Dezvoltarea Personala, Fitness si Echilibrul munca-viata personala.


Rapoarte

Rapoartele TOP KPIs

Seria de rapoarte Top KPIs este o sinteza a tuturor aspectelor existente pe platforma smartKPIs.com: o prezentare generala a modului in care sunt utilizati KPIs in practica zilelor noastre, realizata prin combinarea informatiilor primite din partea comunitatii noastre online si a cercetarilor realizate de analistii nostri.

Seria de rapoarte Top 10 KPIs
Cei mai populari 10 KPIs ai anului.

Seria de rapoarte Top 20 KPIs
Colectie a celor mai populari 20 KPIs ai anului.

Seria de rapoarte Top 25 KPIs din Arii Functionale
Rapoarte care contin cei mai populari 25 KPIs ai anului, in functie de Aria Functionala.

Seria de rapoarte Top 25 KPIs din Industrii
Rapoarte care contin cei mai populari 25 KPIs ai anului, in functie de Industrie.

INSTRUMENTE

Seturi de sabloane

Seturile de instrumente reprezinta modele si exemple care ajuta organizatiile in procesul de creare sau imbunatatire a arhitecturii sistemului de management al performantei. Au fost elaborate pentru anumite industrii sau arii functionale specifice, precum si pentru sisteme de performanta individuala.

Accesati biblioteca noastra si puteti descoperi seturi de instrumente pe urmatoare arii de interes:


RAPOARTE DE CERCETARE IN LIMBA ROMANA

O serie ampla de produse de cercetare, menite sa sustina profesionistii din Romania in demersurile de masurare a performantei.

Tipuri de publicatii oferite:

Accesati biblioteca noastra

Aici puteti gasi cercetari din 12 domenii de practica, de la Strategie si Benchmarking, la Performanta serviciului de relatii clienti si performanta inovatiei!

Vedeti in Biblioteca